WAŻNE INFORMACJE
Fotografia do legitymacji szkolnej
Wszyscy kandydaci, którzy znajdują się na liście przyjętych do klas pierwszych winni do 25 sierpnia 2025r.
Wszyscy kandydaci, którzy znajdują się na liście przyjętych do klas pierwszych winni do 25 sierpnia 2025r.
- Przesłać dobrowolnie zdjęcie w formie elektronicznej, co przyspieszy wydanie nowej legitymacji, na adres: rekrutacja@vlo.torun.pl. W mailu należy podać następujące dane: imię i nazwisko oraz klasę, do której został/ła przyjęty/a oraz oświadczenie:
„Zgodnie z przepisami RODO dobrowolnie przesyłam zdjęcie syna/córki wyłącznie do wykorzystania w celu wykonania legitymacji szkolnej.
……………………………imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego” - Dostarczyć do sekretariatu szkoły zdjęcie w pliku JPG lub JPEG na dowolnym nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, pendrive) do zgrania danych – nośnik do zwrotu. Opcja dostępna od 07.08.2025.
Wymagania dotyczące zdjęcia:
- poprawne wymiary to: 496px (wysokość) i 354px (szerokość) lub proporcjonalnie więcej.
- Jednolite, jasne tło, obejmujące wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków pokazujące wyraźnie oczy, przedstawiające osobę w pozycji frontalnej bez nakrycia głowy.
- Wielkość pliku: do 5 MB. Dopuszczalne rozszerzenia pliku: JPG lub JPEG
Ważne terminy
Harmonogram naboru 2025/26 [pdf]
Procedura odwoławcza w postępowaniu rekrutacyjnym 2025/2026
- W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych( tj. do 24 lipca 2025), rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.
- Uzasadnienie sporządza się w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.
- Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania.
- Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego właściwego dla danej siedziby szkoły.
Spotkajmy się w V LO
Atuty V LO
Internaty
