Rekrutacja 2025/2026

WAŻNE INFORMACJE
Fotografia do legitymacji szkolnej

Wszyscy kandydaci, którzy znajdują się na liście przyjętych do klas pierwszych winni do 25 sierpnia 2025r.
  1. Przesłać dobrowolnie zdjęcie w formie elektronicznej, co przyspieszy wydanie nowej legitymacji, na adres: rekrutacja@vlo.torun.pl. W mailu należy podać następujące dane: imię i nazwisko oraz klasę, do której został/ła przyjęty/a oraz oświadczenie:
    „Zgodnie z przepisami RODO dobrowolnie przesyłam zdjęcie syna/córki wyłącznie do wykorzystania w celu wykonania legitymacji szkolnej.
    ……………………………imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego”
  2. Dostarczyć do sekretariatu szkoły zdjęcie w pliku JPG lub JPEG na dowolnym nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, pendrive) do zgrania danych – nośnik do zwrotu. Opcja dostępna od 07.08.2025.

Wymagania dotyczące zdjęcia:

  1. poprawne wymiary to: 496px (wysokość) i 354px (szerokość) lub proporcjonalnie więcej.
  2. Jednolite, jasne tło, obejmujące wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków pokazujące wyraźnie oczy, przedstawiające osobę w pozycji frontalnej bez nakrycia głowy.
  3. Wielkość pliku: do 5 MB. Dopuszczalne rozszerzenia pliku: JPG lub JPEG







Ważne terminy

Harmonogram naboru 2025/26 [pdf]

Procedura odwoławcza w postępowaniu rekrutacyjnym 2025/2026
  1. W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych( tj. do 24 lipca 2025), rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.
  2. Uzasadnienie sporządza się w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.
  3. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.
  4. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania.
  5. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego właściwego dla danej siedziby szkoły.




Atuty V LO




Internaty